donderdag 7 mei 2009

Sina van Farbenmix


Supertrots ben ik! Op het nieuwste broekje wat ik voor Sofie heb gemaakt. Het is de Sina van Farbenmix geworden, een 3/4-broekje waar ik een soepele spijkerstof voor heb gekozen, gecombineerd met turqoise en roze katoen. Ik heb zonder enige aanpassingen de 86/92 maat gemaakt en hij zit Sofie als gegoten en de combi in stofjes is ook erg gemakkelijk te combineren met truitjes en shirtjes die ze al heeft. Kortom, ik ben er blij mee!

Omdat ik de foto's kwijt ben die ik heb gemaakt toen Sofie het broekje voor de eerste keer aan had, heb ik net wat nieuwe foto's gemaakt terwijl zij in bed ligt. Ze heeft het broekje al wel de hele ochtend aan gehad, vandaar de kreukels :)
Een fijn detail is dat de papa ook vind dat het het fijnste broekje is wat ze nu heeft.


Geen opmerkingen: